Garanti Barter Akademi

Anasayfa · Barter ·Garanti Barter Akademi

Garanti Barter Akademi

‘Garanti Barter Akademi’ çalışanlarımızın kişisel gelişimi, motivasyonu ve gün sonunda her yeni bilginin katacağı değer düşüncesiyle hayata geçirilmiştir. Akademide yıl boyunca birbirinden keyifli eğitim programları, workshoplar, uzman konuşmacılar ve atölyeler planlanmaktadır. Her program sonrasında katılımcılara 4Ceo Yönetim ve Danışmanlık tarafından sertifikaları verilmektedir.

Kasım Ayı Programı

Kuşaklar Arası İletişim

Garanti Barter Akademi’de yılın son programı olan ‘Kuşaklar Arası İletişim’ programı gerçekleşti. İletişimin önemi, kuşaklar arası bakış açısı ve kuşaklar arası farklar/ortak yanlar konularına değinilirken, katılımcılarda gelen sorular da yanıtlandı. Program sonrasında katılan tüm çalışma arkadaşlarımıza sertifikaları teslim edildi. Yıl boyu Garanti Barter Akademi eğitimlerini birlikte planladığımız ve çok değerli eğitmenlerle bir araya geldiğimiz 4 Ceo Yönetim & Danışmalık’ a ve Hakan Okay’a teşekkürlerimizi sunuyoruz.
Garanti Barter Akademi’yi daha da keyifli hale getiren ve bu yolculuğa eşlik eden çalışma arkadaşlarımıza katkılarından dolayı teşekkür ederiz. Yeni dönemde Garanti Barter Akademi sürprizlerle devam ediyor olacak.

Ekim Ayı Programı

Kişisel Marka Olmak

Garanti Barter Akademi, Ekim ayında ‘Kişisel Marka Olmak’ adlı programını tamamlandı. Eğitmen Beşir Kemal Ustaoğlu’nun katılımıyla geçen programda, kurumsal marka başarılarına ve kişisel marka olma yolundaki yöntemlere değinildi. Karşılıklı deneyimlerimizi paylaşarak keyifli bir sohbet ortamında gerçekleşen program katılımcılara sertifikaların dağıtılmasıyla tamamlandı.

Eylül Ayı Programı

Kişisel Verimlilik & Zaman Yönetimi

Garanti Barter Akademi’de bu ay iki farklı program gerçekleşti. Eğitmen Ufuk Gül tarafından gerçekleştirilen; Kişisel Verimlilik & Zaman Yönetimi programında karar verme unsurları, günlük iş yaşamında önceliklendirme ve etkin zaman yönetimi gibi konulara değinildi. Katılan tüm çalışma arkadaşlarımıza sonrasında sertifikaları teslim edildi. Ayın ikinci yarısında ise Hakan Okay tarafından sunulan ‘Johari Penceresi’ programında bir araya geldik. Kişisel gelişim ve kendimizi tanımaya yönelik uygulamalı sorularla gerçekleşen program keyifle tamamlandı.

Ağustos Ayı Programı

Etkili İletişim & Duygusal Zeka / Problem Çözme & Karar Verme

Garanti Barter Akademi’de ağustos ayı programı bu ay iki keyifli eğitimle tamamlandı. Eğitim programlarımızı yürüten 4Ceo Yönetim & Danışmalık firmasından kıymetli eğitmenler Onur Tuğman ve Tuğçe Ezgi Soyaltın katılımıyla gerçekleşen eğitimde çalışanlarımız uygulamalı olarak yeni kazanımlar elde etti. Tamamlanan eğitimler sonrasında katılan tüm ekip arkadaşlarımıza sertifikaları takdim edildi.

Haziran Ayı Programı

İleri Satış Teknikleri Eğitimi

Garanti Barter Akademi’de Haziran ayı programı İleri Satış Teknikleri, satış ve pazarlama ekibimizin katılımıyla gerçekleşti. 4Ceo Yönetim Danışmalığı’ndan Hakan Okay’ın katılımıyla 7 ve 22 Haziran tarihlerinde gerçekleşen eğitimde; Satış ekibinin verimliliğini arttırmak, doğru hedef ve satış tahminlerinin yapılmasını sağlamak, müşteri bazında strateji geliştirmek ve değişen satış kavramlarını vurgulandı. İnteraktif olarak geçen eğitimde yine keyifli bir eğitim programını geride bıraktık.

Mayıs Ayı Programı

Stres & Çatışma Yönetimi Eğitimi

Garanti Barter Akademi’nin Mayıs Ayı programı; Stres & Çatışma Yönetimi 11 Mayıs ve 26 Mayıs tarihlerinde tüm çalışanların katılımıyla gerçekleştirildi. Eğitim de; Stres ve çatışma kavramları, stres ile başa çıkabilme stratejileri ve motivasyon gibi pek çok konuya değinilirken, uygulamalı olarak teknikler gösterildi. 4Ceo Yönetim Danışmalığı’ndan Dilek Çuhacı Köse’nin katılımıyla gerçekleşen eğitim sonunda katılımcılara sertifikaları takdim edildi.

Mart Ayı Programı

Temel Satış Eğitimi

Garanti Barter Akademi’nin ilk programı tüm satış ve pazarlama ekibimizin katılımıyla gerçekleşti. 4Ceo Yönetim Danışmalığı’ndan Hakan Okay’ın katılımıyla gerçekleşen eğitimde; satışa hazırlık, satış süreçleri, müşteri tipleri, müşteri ihtiyacı belirleme ve onay gibi pek çok konuya değinildi. İnteraktif gerçekleştirilen eğitim sonrasında katılan tüm arkadaşlarımıza sertifikaları takdim edildi.